home sweet home (sorta)

jag har åkt vattenskidor! det svpraste var att komma igång, failade 3-4 gånger, men sen kom jag upp och körde ett varv runt sjön innan jag trillade :') ska lägga upp bilder när jag fått dom.
 
igår var sista dagen at the lake och vi tog det mest lungt, badade och sånt. vid 4 åkte vi hem och gjorde inget mer produktivt den dagen: vi lirade lite guitar hero bara sen var det sovdags.
 
idag tog jag en nätt sovmorgon till sådär 10-tiden, käkade frukost och följde med kris &todd och handlade mat.
lite senare tog jag, kris, mady och hennes kompis en liten runda med bilen för att jag skulle få testa att köra automatisk växel. det är fett mycket enklare, det är ju bara att tuta och köra hehe. men jag gillar nog ändå manuell bättre.
på kvällen körde vi (med moi bakom ratten) in till fargo för girls night out med några av kris gamla coworkers på en restaurang som heter osaka. jag har en fin film där kocken sätter eld på en lök (med flit) men vet inte hur man laddar upp den så, meh. iaf så var det typ ett bord med en stor kok/stekplatta framför och så stod en kille där oc h lagade maten framför en. sjukt häftigt.
 
byebye
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malinforayear

min blogg under ett år (och inte mer för det är jobbigt att blogga) när jag flyttar till USA! ett år (tio månader men jaja) blir det i north dakota. följ, kommentera, skäll på mig när jag glömmer uppdatera.

RSS 2.0