fullt upp

uusch och fy, har haft sjuukt mycket att göra förra veckan, så skönt att den är över haha.
Jag har precis skrivit typ 5 sidor historia så orkar inte skriva så mycket mer nu, men ni vet att en bild säger mer än 1000 ord ;) ;) ;)
 
sååå jag har haft tråkiga mattelktioner
 
och en rolig
(btw största korthuset jag någonsin byggt!)
 
klarat teoriprovet!!!!!
 
övningskört till olika plantskolor med mamma (hon gillar blommor, jag gillar att köra) och sett en rolig en
 
haft lagfest med dessa godingar
(oompalompa dansen)
 
 
delat ut reklam till freaking halva dalby (gör jag aldrig om helst)
 
röstat! jag var yngst i mittvaldistrikt haha fyllde ju år för 2 veckor sen :)
 
glassat i solen (och såklart bränt mig, min hud </3 solen)
 
sen har jag haft en 3-4 nationella prov men det är inte så viktigt u kno
det var allt viktigt, men imrn återkommer jag (förhoppningsvis) med goda nyheter!
byebye bloggisen
 
Kajsa
2014-05-30 @ 16:24:02

du är så himla grym Malin!!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malinforayear

min blogg under ett år (och inte mer för det är jobbigt att blogga) när jag flyttar till USA! ett år (tio månader men jaja) blir det i north dakota. följ, kommentera, skäll på mig när jag glömmer uppdatera.

RSS 2.0