veckan

tjo alla trogna läsare
 
vad har hänt i veckan? svar:
var och skolshoppade på target och scheels (en stor sportaffär). efter sådär 4 timmar  var vi inte nöjda utan drog en sväng till the mall och kollade på kläder. det var jag, mady (v-sis), kris (v-mamma), madys kompisar+2 mammor och jenna som är i min ålder.
anteckningblogg, mappar, pennor, miniräknare, mini-whiteboard osv
/söndag
 
nu börjar en vecka utan något att göra egentligen, som sommarlov hemma förutom att jag bara känner typ 1 person utanför hushållet xD men iaf i måndags hängde jag med den personen, jenna och träffade nr 2: taylor. de lärde mej lite volleyboll och vi snaackade om skolan och allmänt skvaller u know. trevligt.
 
tisdag kväll var det biodags! först åkte vi till t.g.i.fridays och käkade lite, såååååå gott <3 sen såg vi guardians of the galaxy och jag älskade den! det bra med marvel-filmerna är att de har en story men också är sjukt. roliga.
i biosalongen fanns värsta lyxstolarna som man kunde fälla ner och ett fotstöd som kom upp och de var jättemjuka, man hade lätt kunnat sova i dem! sjukt najjs.
 
okidoki onsdag var typ en tråkig dag men på kvällen kom några av madys kompisar över och vi spelade lite volleyboll i trädgården och sen spelade vi kort. (jag har lärt ut skitgubbe och de älskar det!)
 
idag gick jag upp kl 8 för att laga pankakor åt madys barnsittningsbarn eftersom hon var på volleybollträning. de gillade det! dock hade en av dem typ 1 kg nutella på xD
sen hände väl inte så mycket mer, efter middagen gick jag mady och todd ut och spelade lite volleyboll igen. måste öva upp mig nu, träning/uttagningarna börjar på måndag: kl freaking 6 på morgonen :/
till sist kollade vi lite på welcome to sweden som min familj hade spelat in innan jag kom, fett rolig serie.
 
peaze out
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malinforayear

min blogg under ett år (och inte mer för det är jobbigt att blogga) när jag flyttar till USA! ett år (tio månader men jaja) blir det i north dakota. följ, kommentera, skäll på mig när jag glömmer uppdatera.

RSS 2.0