blogg? vilken blogg?

...MIN blogg?
vadå nej, den har jag inte alls glömt bort. hehe.
 
sommarlov-->hjärnan stänger av-->orkar inte skriva
 
men iaf här får ni en exklusiv inblick i the life of mallan!
 
jag var i Italien! wow.
jag åt friterade bläckfiskar, rätt gott
 
linnea tog selfies
(vi såg dock inga riktiga ormar, tur det)
 
åt såklart glass
 
flätade mitt håååår
 
 
sen kom jag hem och yadayada gjorde väl llite saker?
tex åkte till kristianstad och åkte karuseller med tessan
 
 amy diamond var där (lite fräckt endå)
sen hälsade jag på min klasskompis pernilla och hennes kossor
 
 
sen var det oringen och jag sålde remmar, mums!!1
 
och så sprang jag. det var skitjobbigt och svårt och första dan kom jag 10 min för sent till start men aja. det gick bra fram tills 3:e etappen då min hjärna lade av helt och jag missade en kontroll så nu är jag ej godkänd.... sucks to be me men aja.
 
sådärja, bloggen up-to-date!
 
6 dagar kvar!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malinforayear

min blogg under ett år (och inte mer för det är jobbigt att blogga) när jag flyttar till USA! ett år (tio månader men jaja) blir det i north dakota. följ, kommentera, skäll på mig när jag glömmer uppdatera.

RSS 2.0