Linnea
2014-06-16 @ 08:04:27

Omg du har updaterat din blogg jättemycket! Du är nästan bättre än Nezam på att blogga ;)

Svar: hahaha har nezam en blogg? vet jag ska totally skärpa mig
Malin

Mimmi
2014-07-18 @ 21:52:21
URL: http://www.skydreamer.blogg.se

Hej!
Jag ska också åka till USA som utbytesstudent, Arkansas närmare bestämt och tänkte om du ville göra ett länkbyte?
KRAM

Svar: Hej! Visst kan vi göra det :) Jag ska försöka få rätt på bloggens formatering och sånt nu i veckan så ska jag fixa det! När åker du? :D
Malin




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malinforayear

min blogg under ett år (och inte mer för det är jobbigt att blogga) när jag flyttar till USA! ett år (tio månader men jaja) blir det i north dakota. följ, kommentera, skäll på mig när jag glömmer uppdatera.

RSS 2.0