första (riktiga) inlägget, yaay

Hejsvejs! Jag har precis haft np i franska, så tänkte varför inte blogga lite medan jag väntar på de andra? Jag har dock aldrig haft en blogg så hjälp vad skriver man???
Well idag är en fullspäckad dag, efter skolan har jag körlektion och sen ska jag till malmö och kolla på fannys utställning.  Vet inte riktigt vad det är men det blir nog kul :) 
För tillfället har jag lite passiv ångest för jag har inte tränat på typ, länge (en  vecka hihi)
Okej det var allt för idag c u l8er 
(Det är typ 2 personer som vet att jag har en blogg men vem bryr sig :D )
Random bild på random korridor på spyken



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malinforayear

min blogg under ett år (och inte mer för det är jobbigt att blogga) när jag flyttar till USA! ett år (tio månader men jaja) blir det i north dakota. följ, kommentera, skäll på mig när jag glömmer uppdatera.

RSS 2.0