lazyyyy

jamen jag är ju litta lat, skriva är jobbigt! men här är lite bilder iaf
just nu går det sådär i volleybollen, vi har förlorat typ dom 3 senaste matcherna, men här är lite bilder från en vi faktiskt vann (tror jag hehe) för ett tag sedan
 
 
wohoo much volleyball!
jag&ellie på fredagens football game som vi tyvärr förlorade
 
 haha förresten förra veckan eller när det nu var när det var homecoming tog jag med mej en påse djungelvrål till matchen! det var kul, folk är definitgivt inte vana vid att godis är täckt i salt!
 
efter matchen hängde giulia med mej hem och spelade just dance! med mej mady och hennes kompis grace. (och tog selfies såklart)
 
 
Pappa
2014-10-19 @ 17:05:24

Händer det inget over där?

Bert
2014-10-24 @ 16:58:47

Inte för att vara sådan men du och hela laget glömde nog att ta på er byxor... piinsamt.

Svar: men haha tönt va vill du
Malin

Pappa
2014-10-29 @ 19:51:20

Fortfarande lazyyyy?

Svar: ja :( hållerp åoch uppdaterar nu
Malin




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malinforayear

min blogg under ett år (och inte mer för det är jobbigt att blogga) när jag flyttar till USA! ett år (tio månader men jaja) blir det i north dakota. följ, kommentera, skäll på mig när jag glömmer uppdatera.

RSS 2.0